Умови повернення та обміну товару в інтернет магазині Mobiloz
Ви можете обміняти або повернути, придбаний у нас товар, на протязі 14 днів після покупки відповідно до закону України «Про захист прав споживачів».
Повернення і обмін товару здійснюється в разі якщо:
- З моменту придбання товару пройшло менше 14 днів.
- Товар не має слідів використання: потертості, відколи, подряпини, інші види ушкоджень.
- У програмне забезпечення не піддавалося змінам з боку покупця.
- Збережена заводська комплектація товару та її товарний вигляд.
- Цілісність упаковки не порушена.
- У вас є чек, який підтверджує покупку в нашому інтернет-магазині.
Ви можете повернути або обміняти товар в разі якщо:
- Вас не влаштовує якість товару.
- Товар не відповідає заявленим на сайті характеристикам.
- Товар не влаштовує вас з інших причин.
- З моменту покупки пройшло не більше 14 днів.
У поверненні і обміні буде відмовлено в разі:
- Товар має фізичні ушкодження (потертості, подряпини, відколи).
- Були внесені зміни в програмне забезпечення (інсталяція ОС і її модифікація).
- У комплектації товару відсутні елементи.
- Під час розпаковки було пошкоджено фабричну упаковку.
- Були пошкоджені або зняті гарантійні пломби.
- Товар був виведений з ладу з вини покупця.
- Товар належить до однієї з категорій не підлягають поверненню та обміну.
- Були втрачені документи, що підтверджують покупку товару.
Товари та категорії не підлягають поверненню та обміну:
- Елементи одягу першого шару (спідня білизна, піжами, термобілизна, головні убори й тд).
- Товари для індивідуальної гігієни (зубні щітки, очисники шкіри, машинки для стрижки та тд).
- Косметичні засоби.
- Товари для догляду за домашніми тваринами (одяг, гребінця, ножиці для кігтів).
- Товари для тварин (перенесення, спальні місця, точила для кігтів і тд).
- Програмне забезпечення та програмні продукти.
Увага! Товари, використання яких неможливо без нанесення їм незначних фізичних ушкоджень (подряпини при установці), поверненню і обміну не підлягають, на них поширюється лише гарантійне обслуговування, відповідно до правил нашого інтернет-магазину.
Процедура повернення і обміну:
- Ви зв'язуєтеся з представником нашого сервісного відділу в телефонному режимі, де індивідуально можете отримати інформацію про повернення або обмін товару саме у вашому випадку.
- Ви відправляєте товар на діагностику в наш сервісний центр для перевірки працездатності й вихідної комплектації товару. Відправлення здійснюється виключно за допомогою поштової служби "Нова пошта". Перед відправкою переконайтеся в цілісності товару, упаковки, наявності в коробці всієї комплектації. Обов'язково вкладіть в посилку гарантійний талон.
- Після отримання товару з вами зв'яжеться менеджер сервісного відділу.
- Діагностика товару може здійснюватися протягом 14 днів після надходження товару в сервісний відділ.
- Після повної діагностики товару з вами зв'яжеться фахівець сервісного центру і повідомить підлягає цей випадок поверненню та обміну.
- У разі, якщо товар відповідає всім правилам, вам буде запропоновано обміняти товар на справний, або повернути кошти.
- Повернення грошових коштів здійснюється на банківську картку в перебігу 2-3 банківських днів.
- У разі, якщо товар не відповідає правилам повернення і обміну, товар буде відправлений вам назад, згідно із зазначеними вами даними.
Для уточнення деталей повернення і обміну товару просимо вас зв'язатися з нашим сервісним центром по номеру: +380 68 815 23 20. Або написати на Viber за номером: 0932746998
Купуючи товар у нас ви погоджуєтеся з правилами повернення і обміну наведеними вище.
- Посилка в кредит — «Нова Пошта»Оформити Посилку в кредит можна у відділеннях Нової пошти.Посилка в кредит — «Нова Пошта»
- ДропшипінгРеальний склад-постачальник пропонує великий асортимент товарів у понад 500 категоріях. Товар отримуємо регулярно 2-3 рази на тиждень. Дві моделі співпраці.Дропшипінг